~~~~~~~~~~~~

|| Bicara Hati ||

Sesungguhnya aku bukanlah segigih SITI HAWA yang berlari-lari diantara safa dan marwa....
Bukan juga sesetia AINUL MARDHIAH menanti kekasih dipintu syurga....
Aku akui hakikat yang tersurat...
Aku bukanlah SITI KHADIJAH mahupun SITI FATIMAH..
Bukan juga AI'SYAH...Bukan juga RABI'TUL ADAWIYYAH wanita suci terpuji....
Kerana aku tidak layak mengharap semidikian rupa....
Cukupla sekadar hanya aku cuba mencontohi BUNGA-BUNGA itu yang kembang mekar mewangi sehingga harumannya melewati pintu-pintu syurga...

Saturday, September 5, 2009

~ Manusia ada AKAL ke??~

Ya Allah..
Apakah perasaan anda bila tengok gambar-gambar ini??
semua perasaan bercampur...GERAM YANG TERAMAT sangat...
KEKEJAMAN MANUSIA terhadap binatang selagi IA tidak mendatangkan mudharat kepada kita manusia,manusia harus menyayanginya... Manusia yang mempunyai AKAL.. walaupun BERLAIN agama,bangsa,bahasa ETC. Itula beza anatara manusia dan haiwan..Ingat tuh..

Artikel ini saya dapat dari 1 blog .. sambil2 jalan2 'blog walking'... SUMBER .Saya tidak tahu artikel ini betul atau tidak.. akan tetapi bila terbaca artikel ini.. SEDIH yang AMAT...



















B***S***T manusia camni...Adakah kucing itu menganggu dia??
atau 'manusia' itu yang TERGANGGU??

I LOVE CATs VERY MUCH.. !!

HOW DARE U...
!!!

9 comments:

shye

jahatnye! kenapa dia buat camtu??
Ya Allah..

kak shye pun sayang kucing.. kat rumah nie ada 4 ekor anak kucing... huhuuu

'Hurun-Ein'

btl tuh kak shye...huhu itu la dia wat camtuh knp?? kepuasan?? ee hampehnyee..huhu

btl tuh kak shye..kekdg geram gak kat kucing nih tapi xla sanggup wat camtu..KEJAM huhuhu =(

MUHAYATI BINTI HAJI ABDULLAH

bangang punyer pompuan...
siannyer kucing tuh..

shaniza

"gila orang ni.."
kalau tak gila lagi, insyaAllah akan jadi gila sebab ramai yang dok doakan dia "gila". Betui tak?
Pertama kali kita tengok gambar ni, mulut kita sebut, "gila orang ni..".
Tak mau tengok la gambar ni lama2 sakit hati tengok manusia binatang!

Hazim Azhar

wah ganas gak perempuan ni. Sampai orang2 yang komen pun jadi ganas. (huhu)

*peace

sy dah penah terbace post ni kat blog ustaz Halim. (inijalanku.wordpress)

k, cow dulu~ (tgh ketakutan sbb komen2 kat cni pun ganas. hehe)

'Hurun-Ein'

to HAZIM..: keganasan? hihi .ingt ye setiap kelembutan juga terlindung keganasan.. tetapi perlu diawasi..=D

PengemisRedha(N.A.Y)

:)

terima ksh forwardkn...
kdg2 mungkin kita pn suka marah2, sepak2 kucing bila dia mengiauw bising nk makan...


jangan menzalimi binatang

Zul Ikhwan Zahari

hehehe..
sokong hazim, kejam n ganas pompuan tu samapai komen2 kat sini pon jd ganas.
Jangan la seksa binatang...

Lidah Boye

emmm..stp mnusia laen sikapnye..doakan spy dia berubah..