~~~~~~~~~~~~

|| Bicara Hati ||

Sesungguhnya aku bukanlah segigih SITI HAWA yang berlari-lari diantara safa dan marwa....
Bukan juga sesetia AINUL MARDHIAH menanti kekasih dipintu syurga....
Aku akui hakikat yang tersurat...
Aku bukanlah SITI KHADIJAH mahupun SITI FATIMAH..
Bukan juga AI'SYAH...Bukan juga RABI'TUL ADAWIYYAH wanita suci terpuji....
Kerana aku tidak layak mengharap semidikian rupa....
Cukupla sekadar hanya aku cuba mencontohi BUNGA-BUNGA itu yang kembang mekar mewangi sehingga harumannya melewati pintu-pintu syurga...

Thursday, August 20, 2009

~Ahlan Ya Ramadhan ~


Andai semua HARTA adalah RACUN,Maka ZAKATlah penawarnya,Dan Jika seluruh UMUR adalah DOSA maka TAQWA & TAUBATlah ubatnya,Jika seluruh BULAN adalah NODA, Maka RAMADHAN lah PEMUTIHNYA...

Anggaplah RAMADHAN ini terakhir buat kita, Maka perbanyakkan amal Ibadat. moga Kita tidak menyesal dipenghujungnya nanti...
****************
Jagalah Kesihatan ye..


Contoh Pemakaian Musim Demam sekarang..
( Muslim yang beriman..InsyaAllah = My student hihi =))

Cegah influenza A H1N1..
Cegah lebih baik dari mengubati...

4 comments:

Imanisa riana @ sarimah

Salam..
Selamat menjalani ibadah puasa..

p/s dah baik ke demam tu? demam nak sambut Ramadhan gamaknya.. semoga cepat sembuh ^_^

MUHAYATI BINTI HAJI ABDULLAH

salam..
erm, baguihla model ni..
yg ni ke kena sergah tu?
hehehehe

'Hurun-Ein'

to ummi shaniza: salam tokcik,
selamat menjalani ibdat pose..beransur baik insyaAllah...mudah2an dlm bulan mulia nih..kesihatan bertambah baik.. insyaAllah..take care jgk kat tokcik..

to K.yati..
salam kembali,hihi itu model 'Bahasa Arab' tak kena sergah... model' kelas malam ' saje yg selalu kena sergah..hihi nakal2..sabo je..nakal tapi cute..hihi...

ibnuidris

Assalamualaikum,

Selamat menjalani ibadah puasa. Moga-moga ramadhan kali ini akan lebih baik pemnghayatan kita dari ramadhan yang lepas.

P/S : Saya telah meletakkan link blog ni di blog saya. Sudilah kiranya Hurun-Ein meletakkan link blog saya di blog ni. Terima kasih.

Blog saya di:
http://abdullahidris.com